fredag 1. oktober 2010

Barnehagen.......

Har vært så heldig at jeg i to dager har fått hentet den ene lille skatten min på barnehagen sin. Mamma er borte en liten nødvendig tur og vi to skulle kose oss........noe vi virkelig har gjort.

Vi har besøkt oldefar og gått tur sammen med han og spist is og glemt verden rundt oss og bare vært skatten og momo......
Men i dag når jeg skulle hente skatten på den flotte barnehagen han er i så var det noe som manglet.....
Skatten min er så gla og fornøyd når momo kommer og mitt liv er bare verdt så mye når en liten skatt sier at jeg er så gla i deg momo mi....er det rart en smelter????
Han er den som virkelig gir livet mitt innhold og jeg skulle så ønske at den andre lille gullet mitt også kunne delt disse dagene med oss.....
Ikveld når jeg kom hjem fikk  jeg en mail som forteller meg at her er et menneske som vil stille opp for meg å hjelpe til å tro at kanskje vårt lille gull kan komme hjem til oss og sin egen familie...
Jeg vet hva denne natten vil bli brukt til ; BE !!!!!!

3 kommentarer:

  1. Heisan. Var veldig trist å lese det du skreiv. Eg er sjølv mormor til 5 herlige barnebarn. Eg la meg som følger på bloggen din.

    SvarSlett
  2. koselig at du vil følge meg og min verden.....jeg har også lagt meg til på din blogg...håper det er greit???

    SvarSlett
  3. Ja det var kjekt at du la deg til som følger på eine bloggen min. Håper du hadde ei fin helg.

    SvarSlett

takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker med meg :)