søndag 31. oktober 2010

Lystenning og Halloween.....

Vet ikke helt hva jeg hadde tenkt når jeg begynte å blogge.......var vel egentlig ikke en trist blogg det skulle bli......men når savn er en del av hverdagen, kjenner jeg på meg at,- ja sånn er det bare, og sånn er det dagene våre er ;(
Lørdag var noen av vår familie i byen hvor det ble tent fakler og holdt apeller over de som er gått bort i rus - overdose. En flott minnestund hvor barn og voksne sto med lys i hånden.......men som alltid så var det en liten skatt som ikke fikk være sammen med oss å holde lys...... 
Idag er tante m/ familie i full sving med å pynte hus og lage halloween kaker,halloween drikker og ikke minst halloween goodis......og skal ha en koselig sammenkomst med venner med sine barn som etterhvert skal gå rundt med bøtter og spann og se hvor mye goodis de kan få.....ikke så veldig norsk tradisjon, men kommer nok mer og mer hit også. ;Men lille skatten vår fikk ikke lov til å være sammen med oss denne dagen heller.........
Men en dag lille venn skal vi hente deg hjem og ikke sikkert det er sååå lenge til.
Denne uka begynner med møte og advokatmøte, noe som kanskje kan oppklare en del av vår fortvilelse.
VI GIR ALDRI OPP SKATTEN VÅR........SNART ER DU HJEMME TILBAKE DIT DU HØRER TIL!!!
 

2 kommentarer:

  1. snart no...ting ordner seg til slutt...tror man bare må holde motet oppe...
    gå inn på bloggisen min og se på bilde av lillegull så hjelper d litt iallefall:)

    vet mer iløpet av ukenhåper jeg...krysse fingrer og alt man har iallefall:)

    klem

    SvarSlett
  2. det er det jeg gjør det...er sååå godt å ha dere og ikke minst momogullet som jeg er så gla i:)

    SvarSlett

takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker med meg :)