torsdag 7. oktober 2010

Nytt håp !!!

Siste døgnene har vært brukt til å gruble,tenke,gråte og være sinna....så mange frustrasjoner p.g.a. at barnevernet ikke vil innrømme at de har gjort feil.....
Trodde iallefall at når feilen kom for en dag at de ville være så voksen at de ryddet opp i rotet sitt....det gjelder tross alt en liten skatt....en liten gutt som savner mamma og pappa sin.

Jeg kan iallefall være trygg på at jeg har gjort det jeg kan for at skatten vår skal få komme hjem til familien sin......og no kan det se ut til at vi har møtt de rette personene som kan hjelpe oss med dette....;)
Jeg har vel innerst inne trodd  at de fleste personer er gode og snille innerst inne og no har vi møtt noen av dem........
Troen på det gode har gitt oss et nytt håp!!!!!
Farmor er så gla i deg skatten vår;)

2 kommentarer:

  1. Hei kjære farmor,
    Ikke vanskelig å "se" at det er mye kjærlighet i din familie:o) Trist å lese dine innlegg, jeg håper og ber med deg, om at deres lille skatt får komme hjem igjen snart!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. hei Anne N..
    Takk for flott tilbakemeld til meg (oss) målet mitt er å gi uttrykk for hvordan vi har det og er glad for det du skrev.TAKK...

    SvarSlett

takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker med meg :)