tirsdag 20. desember 2011

Dagen vi ikke glemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I vår verden lille skatt,- skal det jo bare finnes gode mennesker.

Men det vi opplevde da vi endelig skulle få lov til å kose oss litt med deg,viste oss at vi faktisk ikke har så rett likevel:((
Det var viktigere at din fostermor måtte rekke ei spesiel ferge hjem,- var liksom ikke så nøye med hvordan våre hjerter hadde det.

Farmor så på deg så vondt du hadde det der du satt inni bilen og ikke fikk komme ut til oss.
Farmor sin andre skatt var der også for han ville være sammen  med deg en liten stund, men selv da   fikk du ikke komme ut av bilen.

Tårene trillet på deg og du ville være med farmor,- kanskje var det dette hun ikke tålte???------

At du vil være med din biologiske familie????

Ikke vet jeg skatten vår...men denne opplevelsen gjorde oss bare enda mer oppsatt på at du SKAL hjem oss....
To dager bare så skal noen manner ha et møte skatt for å diskutere sånne ting........... som jeg gleder meg:))

Men dessverre får du heller ikke denne julen være sammen med oss,- men vit det skatten min....som jeg sa til deg......at du er alltid med oss i våre hjerter.


Og etter den opplevelsen med din fostermor blør våre hjerter for deg...du SKAL hjem til oss ,- hjem der du har det godt og hører hjemme!!!!

1 kommentar:

  1. Hei Synnøve.Har fulgt litt med i det du har skrevet og det som e har fått hørt på radioen da Veronica ble interjuet.Har prøvd sette me inn i alt sammen.Innlegga dokka og alt.Tårene trilla den dagen e leste ka ho Veronica skreiv.At dokke fikk bare nokken få minutter med gutten for ho ""fostermora" skulle rekke ferga!!! Ja det va no svært kor hun gjør alt som e BEST for den lille stakkars gutten da!!!! Hadde hun brydd seg om han og ikke ka ho tjener på å "ha han" er jeg så freidig å skrive,så hadde hun sannelig ikke behandlet den lille sjela slik som ditte.Og ikke dere heller.Jeg fikk vondt langt inn i magen og e blir heilt sjokka over at de kan behandle han slik.Voksne som du,Veronica og alle kan tåle ditte.Men tenker barnevernet hva de gjør mot han?Tror ikke e i allefall.Føler me dokke Synnøve og er rasende og forstår ikke at nettopp dem som skal VERNE barna mot alt vondt,gjør akkurat det motsatte!!!Tårene bare trilla og e kjenne kor e koka inni me!!!Fine lille gutten <3

    SvarSlett

takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker med meg :)