tirsdag 13. desember 2011

Adventstid

Adventstid er vel en tid som passer nettopp for meg no,-

 Venter....ja skatten min,- farmor venter på å få treffe deg igjen.
Savner deg hver dag,og savnet er en vond følges"venn" som alltid er med meg hver dag.''

Samme om jeg er på butikk eller ser små barn,- eller, eller, eller,så er det hele tiden noe som gjør at jeg savner deg skatten min.

Fikk nettopp vite at vi ikke får lov til å gi deg en stor kos og klem før jul.......send gavene i posten.

.huff hva galt er det vi har gjort som skal ha det sånn skatt????


Glad for at du ikke kan lese enda og jeg håper og ber om at du har det litt bra ihvertfall....

.vet at du savner din egen familie....

.vet at du ikke har det sånn som du vil ha det....
.men nettopp derfor lille venn er farmor glad det er advent.....vi venter    og farmor kommer aldri til å gi deg opp vennen min.

Til det er jeg alt for glad i deg...

Når julen er over og hverdagen igjen begynner skatten min så venter det noe på oss to vennen......da vet jeg i hjertet mitt at du en dag en kommer tilbake til farmor og vi skal kose oss sammen igjen!!!!!!


Husk bare at farmor alltid vil elske deg skatten min:))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker med meg :)